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マーケティング・コミュニケーションを激変させる情報狩猟民族の登場
https://bunkyo.repo.nii.ac.jp/records/3074
https://bunkyo.repo.nii.ac.jp/records/307428c5f6cc-383b-46b5-884c-dada9d0af5f4
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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![]() |
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Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||
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公開日 | 2009-11-18 | |||||||
タイトル | ||||||||
タイトル | マーケティング・コミュニケーションを激変させる情報狩猟民族の登場 | |||||||
タイトル | ||||||||
タイトル | An appearance of the information hunting people who change marketing communication dramatically | |||||||
言語 | ||||||||
言語 | jpn | |||||||
資源タイプ | ||||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||
タイトル カナ | ||||||||
その他のタイトル | マーケティング コミュニケーション オ ゲキヘンサセル ジョウホウ シュリョウ ミンゾク ノ トウジョウ | |||||||
著者 |
升野, 龍男
× 升野, 龍男
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著者 | ||||||||
値 | Masuno, Tatsuo | |||||||
所属機関 | ||||||||
値 | 文教大学情報学部非常勤 | |||||||
内容記述 | ||||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||||
内容記述 | It is cheap and is a fixed amount. The Internet formed into the broadcloth band became the mass media which tends to be used. Now, an information life of people is changing a lot. To not passive information contact called broadcast but the information hunter who goes to take the information to want positively. To moreover, the media to which oneself makes information and sends it. Making information and information offer which do not take this revolutionary change into consideration may serve as a foolish wall under broadcloth band environment. The information used as the subject value instead of added value should change marketing communication how, it should correspond to it is shown. | |||||||
書誌情報 |
情報研究 en : Information and Communication Studies 巻 31, p. 159-178, 発行日 2004-07-01 |
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出版者 | ||||||||
出版者 | 文教大学 | |||||||
ISSN | ||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||
収録物識別子 | 03893367 | |||||||
著者版フラグ | ||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||
本文言語 | ||||||||
値 | 日本語 | |||||||
ID | ||||||||
値 | BKS0000042 | |||||||
作成日 | ||||||||
日付 | 2009-11-10 |