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マスメディアが進化した昭和後期におけるコンテンツ開発の研究「成長期」
https://bunkyo.repo.nii.ac.jp/records/2002155
https://bunkyo.repo.nii.ac.jp/records/20021553e7d25a6-0fa0-4d0e-8873-aaa9c678d61e
Item type | 文教大学学術リポジトリ登録用アイテムタイプ(1) | |||||||||||||
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公開日 | 2024-05-29 | |||||||||||||
タイトル | ||||||||||||||
タイトル | マスメディアが進化した昭和後期におけるコンテンツ開発の研究「成長期」 | |||||||||||||
タイトル | ||||||||||||||
タイトル | Content Development in the Late Shōwa Era when Mass Media Evolved to "Growth Stage" | |||||||||||||
作成者 |
藤掛, 正邦
× 藤掛, 正邦
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内容記述 | ||||||||||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||||||||||
内容記述 | Based on the product life-cycle theory of marketing, I propose a life-cycle theory of media-content creation—the content development three-year cycle theory. As per the work-experience of the author, the content creation cycle is hypothesized to be completed in minimum nine years. This period comprises three stages, each three-years long—Introduction Stage, Growth Stage, and Maturity Stage. This theory is examined through the achievements of seven creators, that is, pioneers who created media content; the mentors who influenced and instructed the author; and the author's contemporary creators who share and widen the author’s perspectives and make for healthy competitors. | |||||||||||||
出版者 | ||||||||||||||
出版者 | 文教大学 | |||||||||||||
出版者 | ||||||||||||||
出版者 | Bunkyo University | |||||||||||||
言語 | ||||||||||||||
言語 | jpn | |||||||||||||
資源タイプ | ||||||||||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||||||
出版タイプ | ||||||||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||||||||
収録物識別子 | ||||||||||||||
収録物識別子タイプ | PISSN | |||||||||||||
収録物識別子 | 18834752 | |||||||||||||
書誌情報 |
ja : 湘南フォーラム en : Shonan Forum 巻 26, p. 85-110, ページ数 26, 発行日 2022-03-11 |