ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 紀要類
  2. 情報研究
  3. 第29号

A Semiotic Analysis of Printed Advertisement : The Case of Awarded Works in the International Advertising Festival Alcohol Division

https://bunkyo.repo.nii.ac.jp/records/3159
https://bunkyo.repo.nii.ac.jp/records/3159
99b7fecf-a373-4142-a057-0079211e46bf
名前 / ファイル ライセンス アクション
BKS0000251.pdf BKS0000251.pdf (1.8 MB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2010-04-13
タイトル
タイトル A Semiotic Analysis of Printed Advertisement : The Case of Awarded Works in the International Advertising Festival Alcohol Division
言語
言語 eng
資源タイプ
資源タイプ departmental bulletin paper
著者 岡野, 雅雄

× 岡野, 雅雄

ja 岡野, 雅雄
ISNI 文教大学

ja-Kana オカノ, マサオ

en Okano, Masao
Bunkyo University


Search repository
浅川, 雅美

× 浅川, 雅美

浅川, 雅美

Search repository
著者
値 Okano, Masao
著者
値 Asakawa, Masami
所属機関
値 文教大学情報学部
所属機関
値 文教大学女子短期大学部
書誌情報 情報研究
en : Information and Communication Studies

巻 29, p. 1-14, 発行日 2003-07-01
出版者
出版者 文教大学
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 03893367
著者版フラグ
出版タイプ VoR
本文言語
値 英語
ID
値 BKS0000251
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-05-15 16:11:56.531379
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3