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A Semiotic Analysis of Printed Advertisement : The Case of Awarded Works in the International Advertising Festival Alcohol Division
https://bunkyo.repo.nii.ac.jp/records/3159
https://bunkyo.repo.nii.ac.jp/records/315999b7fecf-a373-4142-a057-0079211e46bf
| 名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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| Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||||||||||
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| 公開日 | 2010-04-13 | |||||||||||||||
| タイトル | ||||||||||||||||
| タイトル | A Semiotic Analysis of Printed Advertisement : The Case of Awarded Works in the International Advertising Festival Alcohol Division | |||||||||||||||
| 言語 | ||||||||||||||||
| 言語 | eng | |||||||||||||||
| 資源タイプ | ||||||||||||||||
| 資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||||||||
| 著者 |
岡野, 雅雄
× 岡野, 雅雄
× 浅川, 雅美
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| 著者 | ||||||||||||||||
| 値 | Okano, Masao | |||||||||||||||
| 著者 | ||||||||||||||||
| 値 | Asakawa, Masami | |||||||||||||||
| 所属機関 | ||||||||||||||||
| 値 | 文教大学情報学部 | |||||||||||||||
| 所属機関 | ||||||||||||||||
| 値 | 文教大学女子短期大学部 | |||||||||||||||
| 書誌情報 |
情報研究 en : Information and Communication Studies 巻 29, p. 1-14, 発行日 2003-07-01 |
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| 出版者 | ||||||||||||||||
| 出版者 | 文教大学 | |||||||||||||||
| ISSN | ||||||||||||||||
| 収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||||||||||
| 収録物識別子 | 03893367 | |||||||||||||||
| 著者版フラグ | ||||||||||||||||
| 出版タイプ | VoR | |||||||||||||||
| 本文言語 | ||||||||||||||||
| 値 | 英語 | |||||||||||||||
| ID | ||||||||||||||||
| 値 | BKS0000251 | |||||||||||||||