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CM で訴求しているブランドイメージと消費者のブランド 既有イメージの一致度が広告効果に及ぼす影響
https://bunkyo.repo.nii.ac.jp/records/7849
https://bunkyo.repo.nii.ac.jp/records/7849e3899bbb-1047-474e-a01e-ba14b77b6ff7
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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BKSF240011 (1.3 MB)
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Item type | その他 / Others(1) | |||||
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公開日 | 2021-11-18 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | CM で訴求しているブランドイメージと消費者のブランド 既有イメージの一致度が広告効果に及ぼす影響 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | The effectiveness of television commercials for consumers whose brand image already mirrors the desired image: The case of Pocari Sweat | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | jpn | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_1843 | |||||
資源タイプ | other | |||||
著者 |
中村, 凌貴
× 中村, 凌貴× 浅川, 雅美 |
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抄録 | ||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||
内容記述 | We examined the effectiveness of a television commercial: for consumers whose brand image already mirrored the imege being promoted through a commercial. First, 124 subjects were asked about "Pocari Sweat image and associated likes and dislikes." Next, after Pocari Sweat commercial was projected twice, consumer perception and attitude toward the advertisement were evaluated on a 7-point scale. The differences in the average value of consumer perception were tested between the group whose brand image was already transformed into the desired brand image and the group whose image had not yet transformed. The results indicated that consumer perception was highly evaluated in the transformed case compared to the untransformed case. |
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書誌情報 |
湘南フォーラム : 文教大学湘南総合研究所紀要 en : Shonan forum : journal of the Shonan Research Institute Bunkyo University 巻 24, p. 123-128, 発行日 2020-03-28 |
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出版者 | ||||||
出版者 | 文教大学湘南総合研究所 | |||||
ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
収録物識別子 | 18834752 | |||||
著者版フラグ | ||||||
出版タイプ | VoR | |||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||
本文言語 | ||||||
値 | 日本語 | |||||
ID | ||||||
値 | BKSF240011 |