ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 紀要類
  2. 情報研究
  3. 第10号

The How and the How Long of English Language Teaching in Japan : A Teacher's Perspective

https://bunkyo.repo.nii.ac.jp/records/3362
https://bunkyo.repo.nii.ac.jp/records/3362
b9649570-0533-4298-a3c9-59275ed7de23
名前 / ファイル ライセンス アクション
BKSJ100012.pdf BKSJ100012.pdf (745.4 kB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2012-01-17
タイトル
タイトル The How and the How Long of English Language Teaching in Japan : A Teacher's Perspective
言語
言語 eng
資源タイプ
資源タイプ departmental bulletin paper
著者 Bamford, Julian

× Bamford, Julian

Bamford, Julian

Search repository
所属機関
値 文教大学情報学部
内容記述
内容記述タイプ Abstract
内容記述 Few teachers and administrators share their empirically-based views on how language is learned and what they expect of their students. One such outline is presented in this paper. Among the observations is that 'salience' ? in the sense of importance or interest to the learner ? is an essential and presently underrated element in all aspects of syllabus. Another is that the concept 'teaching English' hides distinctions that must be made in order to have a realistic view of language education.
書誌情報 情報研究
en : Information and Communication Studies

巻 10, p. 139-149, 発行日 1989-01-01
出版者
出版者 文教大学
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 03893367
著者版フラグ
出版タイプ VoR
本文言語
値 英語
ID
値 BKSJ100012
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-05-15 16:08:11.643527
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3