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ブランド論の視点からサントリー「伊右衛門」を考える: ブランディングのメルクマールとして
https://bunkyo.repo.nii.ac.jp/records/3548
https://bunkyo.repo.nii.ac.jp/records/35481a47a8c5-be82-49ca-a538-cdf92c2e453a
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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![]() |
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Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||||||||
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公開日 | 2016-02-05 | |||||||||||||
タイトル | ||||||||||||||
タイトル | ブランド論の視点からサントリー「伊右衛門」を考える: ブランディングのメルクマールとして | |||||||||||||
タイトル | ||||||||||||||
タイトル | Study of Brand Development Steps Using “Suntory Iemon” as an Examplep | |||||||||||||
言語 | ||||||||||||||
言語 | jpn | |||||||||||||
資源タイプ | ||||||||||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||||||
タイトル カナ | ||||||||||||||
その他のタイトル | ブランドロン ノ シテン カラ サントリー イエモン オ カンガエル ブランディング ノ メルクマール ト シテ | |||||||||||||
著者 |
井徳, 正吾
× 井徳, 正吾
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著者 | ||||||||||||||
値 | Itoku, Shogo | |||||||||||||
所属機関 | ||||||||||||||
値 | 文教大学情報学部 | |||||||||||||
内容記述 | ||||||||||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||||||||||
内容記述 | There are a lot of theses about brand strategies but hardly any about brand development for consumer products. This thesis describes the brand development steps with data driven approach. Iemon, a brand of Japanese green tea drink released by Suntory, is used to examine each of these procedures and associated advertisement volume and duration for them. |
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書誌情報 |
情報研究 en : Information and Communication Studies 巻 54, p. 1-17, 発行日 2016-01-01 |
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出版者 | ||||||||||||||
出版者 | 文教大学 | |||||||||||||
ISSN | ||||||||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||||||||
収録物識別子 | 03893367 | |||||||||||||
著者版フラグ | ||||||||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||||||||
本文言語 | ||||||||||||||
値 | 日本語 | |||||||||||||
ID | ||||||||||||||
値 | BKSJ540002 | |||||||||||||
作成日 | ||||||||||||||
日付 | 2016-02-03 |