ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 紀要類
  2. 情報研究
  3. 第54号

ブランド論の視点からサントリー「伊右衛門」を考える: ブランディングのメルクマールとして

https://bunkyo.repo.nii.ac.jp/records/3548
https://bunkyo.repo.nii.ac.jp/records/3548
1a47a8c5-be82-49ca-a538-cdf92c2e453a
名前 / ファイル ライセンス アクション
BKSJ540002.pdf BKSJ540002.pdf (1.8 MB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2016-02-05
タイトル
タイトル ブランド論の視点からサントリー「伊右衛門」を考える: ブランディングのメルクマールとして
タイトル
タイトル Study of Brand Development Steps Using “Suntory Iemon” as an Examplep
言語
言語 jpn
資源タイプ
資源タイプ departmental bulletin paper
タイトル カナ
その他のタイトル ブランドロン ノ シテン カラ サントリー イエモン オ カンガエル ブランディング ノ メルクマール ト シテ
著者 井徳, 正吾

× 井徳, 正吾

ja 井徳, 正吾
ISNI 文教大学

ja-Kana イトク, ショウゴ

en Itoku, Shogo


Search repository
著者
値 Itoku, Shogo
所属機関
値 文教大学情報学部
内容記述
内容記述タイプ Abstract
内容記述 There are a lot of theses about brand strategies but hardly any about brand development for consumer products. This thesis describes the brand development steps with data driven approach.
Iemon, a brand of Japanese green tea drink released by Suntory, is used to examine each of these procedures and associated advertisement volume and duration for them.
書誌情報 情報研究
en : Information and Communication Studies

巻 54, p. 1-17, 発行日 2016-01-01
出版者
出版者 文教大学
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 03893367
著者版フラグ
出版タイプ VoR
本文言語
値 日本語
ID
値 BKSJ540002
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-05-15 16:04:26.890168
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3