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ブランド論の視点からサントリー「伊右衛門」を考える: ブランディングのメルクマールとして
https://bunkyo.repo.nii.ac.jp/records/3548
https://bunkyo.repo.nii.ac.jp/records/35481a47a8c5-be82-49ca-a538-cdf92c2e453a
| 名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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| Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||||||||
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| 公開日 | 2016-02-05 | |||||||||||||
| タイトル | ||||||||||||||
| タイトル | ブランド論の視点からサントリー「伊右衛門」を考える: ブランディングのメルクマールとして | |||||||||||||
| タイトル | ||||||||||||||
| タイトル | Study of Brand Development Steps Using “Suntory Iemon” as an Examplep | |||||||||||||
| 言語 | ||||||||||||||
| 言語 | jpn | |||||||||||||
| 資源タイプ | ||||||||||||||
| 資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||||||
| タイトル カナ | ||||||||||||||
| その他のタイトル | ブランドロン ノ シテン カラ サントリー イエモン オ カンガエル ブランディング ノ メルクマール ト シテ | |||||||||||||
| 著者 |
井徳, 正吾
× 井徳, 正吾
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| 著者 | ||||||||||||||
| 値 | Itoku, Shogo | |||||||||||||
| 所属機関 | ||||||||||||||
| 値 | 文教大学情報学部 | |||||||||||||
| 内容記述 | ||||||||||||||
| 内容記述タイプ | Abstract | |||||||||||||
| 内容記述 | There are a lot of theses about brand strategies but hardly any about brand development for consumer products. This thesis describes the brand development steps with data driven approach. Iemon, a brand of Japanese green tea drink released by Suntory, is used to examine each of these procedures and associated advertisement volume and duration for them. |
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| 書誌情報 |
情報研究 en : Information and Communication Studies 巻 54, p. 1-17, 発行日 2016-01-01 |
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| 出版者 | ||||||||||||||
| 出版者 | 文教大学 | |||||||||||||
| ISSN | ||||||||||||||
| 収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||||||||
| 収録物識別子 | 03893367 | |||||||||||||
| 著者版フラグ | ||||||||||||||
| 出版タイプ | VoR | |||||||||||||
| 本文言語 | ||||||||||||||
| 値 | 日本語 | |||||||||||||
| ID | ||||||||||||||
| 値 | BKSJ540002 | |||||||||||||