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ショッピングモールにおける広告効果 : 実態調査に基づく分析
https://bunkyo.repo.nii.ac.jp/records/3844
https://bunkyo.repo.nii.ac.jp/records/384412519e87-60ae-4e74-ae51-f6da5d9644b2
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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![]() |
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Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||
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公開日 | 2011-11-29 | |||||||
タイトル | ||||||||
タイトル | ショッピングモールにおける広告効果 : 実態調査に基づく分析 | |||||||
タイトル | ||||||||
タイトル | Advertising Effect of Internet Shopping Malls Analysis : Based on a Field Survey | |||||||
言語 | ||||||||
言語 | jpn | |||||||
資源タイプ | ||||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||
タイトル カナ | ||||||||
その他のタイトル | ショッピング モール ニ オケル コウコク コウカ ジッタイ チョウサ ニ モトズク ブンセキ | |||||||
著者 |
那須, 幸雄
× 那須, 幸雄
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著者 | ||||||||
値 | Nasu, Yukio | |||||||
所属機関 | ||||||||
値 | 文教大学国際学部 | |||||||
内容記述 | ||||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||||
内容記述 | 1. Abstract of this Field Research 2. Hypotheses Building 3. Analysis of Research Results 3-1. The Status of Utilizing Internet 3-2. The Degree of Online Shopping Utilization and Impressions 3-3. Classification of Internet Users 4. Conclusion and Subjects \nThis field survey has been performed in October, 2001 by using a prize site in Internet. And have got 268 reply answers. The objective is to search the degree of online shopping utilization and information getting behaviors among Japanese consumers. |
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書誌情報 |
文教大学国際学部紀要 en : Journal of the Faculty of International Studies Bunkyo University 巻 13, 号 1, p. 51-70, 発行日 2002-07-01 |
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出版者 | ||||||||
出版者 | 文教大学 | |||||||
ISSN | ||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||
収録物識別子 | 09173072 | |||||||
著者版フラグ | ||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||
本文言語 | ||||||||
値 | 日本語 | |||||||
ID | ||||||||
値 | BKSK130105 | |||||||
作成日 | ||||||||
日付 | 2011-11-29 |