ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 紀要類
  2. 国際学部紀要
  3. 第13巻1号

ショッピングモールにおける広告効果 : 実態調査に基づく分析

https://bunkyo.repo.nii.ac.jp/records/3844
https://bunkyo.repo.nii.ac.jp/records/3844
12519e87-60ae-4e74-ae51-f6da5d9644b2
名前 / ファイル ライセンス アクション
BKSK130105.pdf BKSK130105.pdf (1.4 MB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2011-11-29
タイトル
タイトル ショッピングモールにおける広告効果 : 実態調査に基づく分析
タイトル
タイトル Advertising Effect of Internet Shopping Malls Analysis : Based on a Field Survey
言語
言語 jpn
資源タイプ
資源タイプ departmental bulletin paper
タイトル カナ
その他のタイトル ショッピング モール ニ オケル コウコク コウカ ジッタイ チョウサ ニ モトズク ブンセキ
著者 那須, 幸雄

× 那須, 幸雄

那須, 幸雄

Search repository
著者
値 Nasu, Yukio
所属機関
値 文教大学国際学部
内容記述
内容記述タイプ Abstract
内容記述 1. Abstract of this Field Research
2. Hypotheses Building
3. Analysis of Research Results
  3-1. The Status of Utilizing Internet
  3-2. The Degree of Online Shopping Utilization and Impressions
  3-3. Classification of Internet Users
  4. Conclusion and Subjects
\nThis field survey has been performed in October, 2001 by using a prize site in Internet. And have got 268 reply answers. The objective is to search the degree of online shopping utilization and information getting behaviors among Japanese consumers.
書誌情報 文教大学国際学部紀要
en : Journal of the Faculty of International Studies Bunkyo University

巻 13, 号 1, p. 51-70, 発行日 2002-07-01
出版者
出版者 文教大学
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 09173072
著者版フラグ
出版タイプ VoR
本文言語
値 日本語
ID
値 BKSK130105
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-05-15 15:57:58.827326
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3